Dando la cara pola Oficialidá


Ye bien conocida la mio apuesta cultural pola recuperación y dignificación de les tradiciones d’ésta la nuesa tierra. Entre les “lluches” nes que ando, la más multitudinaria, quiero dicir, la causa que más xente tiene detrás puxando por ella ye la reivindicación de los derechos llingüisticos, la búsqueda de la reconocencia de la nuesa llingua asturiana como una llingua oficial.

Ente les mis colaboraciones a ésta causa alcuentrase la grabación a delles persones perconocies nel ambitu social d’Asturies que falen a favor de la Oficialidá.

Ye verdá que’l que más conmoción causó fue el testimoniu de Victor Manuel, pues les sos posiciones antañu yeren totalmente contraries (pero rectificar ye de sabios, o eso se diz), pero yo quiero da-y más importancia, y toi seguru de que la tien, al testimoniu de Corin Tellado.

Corin Tellado ye bien sabido ye la escritora en llingua castellana que más títulos tien publicaos, y amosaba, al igual que Victor Manuel, una posición contraria ( o eso pensaba tol mundiu) a la Oficialidá.

Dexevos enriba el videu de Corin y equi vos dexo'l enllaz al canal de Youtube onde vamos subiendo puquiñin a poco les diferentes declaraciones.

http://www.youtube.com/user/doilacara

Comentarios

Entradas populares de este blog

Cayome un diente

Tuña

Abrumau