Coses d'Abril


Nun se, pero pa mí que los abriles d’años pares traen noticies prestoses siempre, anque seyan, n’algunos de los casos, noticies “estraoficiales”.

Y ye que igual ye pol aire cálidu que fae qu’el suelu entame a desprender l’aruma de la lluz de la primavera – branu, o poles emociones que soi quien atopar nes pallabres sinceres de les nueches que vuelvense mañanes. Ye posible que seya pola música bono qu’aporta pa quedase nos susurros del silenciu. O poles miraes y caricies d’esos llabios que falen d’afalagos, d’hestories de lo qu’asocede no cotidiano, de aires de cuentu y de coses de la mar.

Abril llega con noticies d’arguyu, de munchu arguyu, con noticies d’inspiraciones, noticies de futuros presentes y de presentes de futuru.

¿Serán bones les coses d’abril?

Comentarios

Laura ha dicho que…
Para mí los abriles de año par son, también, grandes meses.Acuérdate de una partida de trivial nada trivial que tuvimos haz un par de añinos, que, aunque fue a finales de marzo, fue la antesala de un abril estupendo. Espero que este sea, pa ti y pa mi tamién,igual de bueno. Y que no se acabe nunca. Abril, digo ;)

Entradas populares de este blog

Cayome un diente