D'homenaxes y romeríes


19.31h ¿Val la prueba? – Sergio da l'Ok dende la mesa soníu – Gracies, tol mundu fuera del escenariu, vamos abrir puertes.
Va diez minutos la cola pa entrar al Auditoriu d’Uviéu entamaba a dar vuelta pela esquina y llegaba a la ilesia. Los encargaos de la entrada llevaben tres o cuatro hores alloriaos de tantu traxín que traiemos.

-¿Van toos pa lo de Xentiquina?-Una pareya, al fondo llevanten el brazu, ablucaos…. – Non, nós vamos a… - nun-yos da tiempu a acabar la frase – Val, pues tienen qu’entrar pela otra puerta…

19.40h La sala grande del auditoriu entama llenase enforma. De camín a la cabina proyecición atópome con mio má que me para pa cuntame nun se qué coses de que si hai muncha xente y de que si merendé, de que si… y yo con prises y con calor. Y l’ascensor que tarda…

20.05h Y como siempres, les autoridades lleguen tarde… y too entama tarde y yá tamos fuera de tiempu enantes de presentar a Aida Castañón y a Naciu Varillas. Entamamos con un pelín d’estrés colectivu ente Remis, Eddie y yo…

21.30h -Los Berrones.. ¿ONDE TAN LOS BERRONES??
21.41h Yá apaecieron Los Berrones Pues preparaos que yá entren.
22.20h El coche’l maestu tien más años yá que la campanona de la catedral… Skama zarra l’actu
23.30h Tierrastur de Cualloto. Tará salúdame dende los fogones – Home,a la fín llegasteis…vamos dir sacando la comida…- y yo pensando nun culete, y pensando que quiciabes Esther, que llegó un pocoñín enantes, cumpliera la so promesa y acabare cola barrica…

Y yo mirando’l reló, lo mesmo que Silvia y Paula, y pensando en madrugar pa lleer un esame d’oposición… y pensando n’otru culete , y nun acaben de sacar… ah!, sí, pera, ehí tan los tortos con picadillu y.. redios! Qué de xente!, ¿déxesme pasar?¿Llegaron les casadielles?¿Un chupitín? Echame un culete anda.Prestome muncho. ¿Quies chorizu?.¿Onde ta’l mio tenedor?. Un culete pol amor de diós!

Y n’esto suena’l despertador y son les siete y media la mañana y… y qué guapo ye cuando te llamen a les ocho pa comentate’l restu la nueche…pero eso ye otra romería…

[Publicau nel semanariu Les Noticies el 08.07.2011]

Comentarios

Entradas populares de este blog

Cayome un diente

Tuña