El canciu les mentires



Y vaya cómo presten estes coses

Comentarios

Nel ha dicho que…
Prestaríame saber la tu opinión sobre esto: resulta que nos pasaos premios de la Crítica d’Asturies premiaron como meyor novela a “Intento d’escritura” de Xurde Fernández. Y resulta que, previamente, saliera una crítica d’Antón García sobre esti autor y llibru na LNE (http://www.lne.es/cultura/2011/09/29/parentesis/1135628.html) onde pon fina esta novela, onde vien a dicir que nun val pa nada, que ye una mala obra.
Resúltame paradóxico qu’unu que sabe de lliteratura diga qu’esta obra nun ye bona, y que en cambio otros (nun sé quienes son los xuraos) la consideren la meyor novela n’asturianu d’esti añu. Nun hai dalgo que ta mal? Nun chirría dalgo? Nun suena raro?
Pablo A. Quiroga Prendes ha dicho que…
Home Nel, yo de concursos lliterarios nun tengo muncha idega, nun se si furrulen lo mesmo que los de cine… que d’esos sí te puedo falar con conocimientu de causa.

Nos certámenes de cine, nos certámenes de curtiumetraxes, los que lleven el premiu nun tienen por qué ser simpres del gustu de tolos críticos o entendios que los ven. Nin siquiera ‘l curtiu que más-y presta al públicu pasa a la sección a concursu, y queda nun triste pase de muestra a la hora na que l’equipu de fútbol de la ciudá, xuega’l so partiu más importante en años.

¿Quién ye’l xurau d’estos premios? ¿Tan chumaos? ¿Dalgún de los concursantes anduvo con dalguien del xurau? ¿Cuentes obres se presentaron? ¿Son peores les otres? ¿a los del xurau ye verda que-yos presten del películes de zombies?¿Prefieren el cine que fae Ozu? Son too detallucos, sicasí ye bien importante tener toles coses en cuenta.

Nun se por qué’l xurau de los Premios de la crítica d’Asturies premien la novela de Xurde, pero lo mesmo me pasa con dellos prémios musicales, cinematográficos o con alternatives loxístiques de carreteres… nun se por qué ganen unes y pierden otres…

¿Dalgo raro? Col tiempu yo, nos campos nos que trabayo, dexé de preguntame’l porqué d’estes suertes de concursos.

Entradas populares de este blog

Cayome un diente

Pequeñes deceiciones 04 Alcuentru

Tuña