Esto yá non


Les llimitaciones cognitives y socio-afectives tán patentes y presentes nun puñao de xente a la que-y tocó gobernar un país que, cansao de la rutina, echó una moneda a l’aire [ y salió cruz].

Estes mesmes llimitaciones cognitives y socio-afectives tán tamién presentes naquellos personaxes a los que los primeros apuntaron pa, dende los puestos de responsabilidá, poner nuevu rumbo al presente y futuru cultural de los sos conciudadanos.

Por mor de les distancies ente llendes del propiu País, ye bien fácil conocer, si tas dientro’l mundu audiovisual, a cuasi tolos y toles que se dediquen a esto de la cinematografía en dalguna de les sos vertientes. Poro, ye fácil conocer a cualesquiera que vayan a poner al mandu d’un timón decapitáu en hores.

Les llimitaciones cognitives y socio-afectives patentes nesi puñao de xente a la que-y tocó gobernar el País, lleguen a tal puntu que nun son quien a mirar pa los artífices de les resistencies culturales nos estremaos conceyos del País (les responsables culturales, los responsables de les cases de cultura, de les asociaciones culturales…) y entruga-yos poles necesidades reales qu'hai na población y polos engaños que sufrieren dalguna vez nestos últimos años.

Les llimitaciones cognitives y socio-afectives qu’amuesen los que lleven agora’l timón cultural nun quita pa reconoce-yos la so intelixencia pal engañu, pal despropósitu y pa lo de trepar peles cañaveres del éxitu, que tanto semaron y prauticaron toos estos años atrás.

La cosa ye que la xente esto, a la que-y tocó gobernar dempués d’echar la moneda a l’aire, diz que ye del País y que tolo que tan faciendo ye pa protexenos y pa danos unes hormones de crecimientu que van sirvinos pa danos a conocer, pa que nos visibilicen dende ú quiera. La cosa ye que dempués d’esto, dempués d’estes chambonaes, dempués d’estes polítiques y estes actitudes d’aculturización, cuando vuelvan echar la moneda a l’aire, naide nun va volver a creer que dende equí, dende esti País, pueden facese les coses bien.

Lo del Festival Internacional de Cine de Xixón, lo de la masacre que cometieron nunes hores ye’l claru exemplu del fatídicu rumbu que ta tomando tolo que tien que ver cola cultura internacional nesti País. Qué pena nun apreciar lo nueso y lo de fuera de les nueses llendes.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Cayome un diente

Tuña

Abrumau